چمن پوش

بررسی کاربردی انواع چمن مصنوعی

چمن پوش

بررسی کاربردی انواع چمن مصنوعی

نحوه نصب چمن مصنوعی پشت بام

نحوه نصب چمن مصنوعی روف گاردن

افزودن چمن مصنوعی به یک سقف مسطح یک راه عالی برای ایجاد سوله، گاراژ، و ساختمان های بیرونی در خانه روشن تر و بیشتر در باغ است. فرقی نمی‌کند سقف نمدی را بپوشانید، معمولاً در سوله‌ها استفاده می‌شود، یا می‌خواهید یک تراس پشت بام یا بالکن را به روز کنید، اگر از راهنمای نصاب ما برای ایجاد سقف چمن مصنوعی پیروی کنید، بهترین نتایج را خواهید گرفت.

آنچه شما نیاز دارید

·         آلونک باغ روی چمن های تقلبی با درختان برگی

·         برای نصب سقف چمن مصنوعی به موارد زیر نیاز دارید:

·         یک نوار اندازه گیری

·         یک چاقوی تیز

·         نوار اتصال (اگر قرار است چند تکه چمن به هم وصل شود)

·         چسب چمن مصنوعی و تفنگ کارتریج

·         در صورت کار با سطح ناهموار، زیرانداز یا ضربه گیر.

هنگامی که تجهیزات خود را در کنار هم قرار دادید، باید قبل از روز نصب، چمن مصنوعی برای پشت بام خود را انتخاب، اندازه گیری و سفارش دهید. بسیاری از تاجران سازندگان و مراکز باغ می‌توانند به شما چمن مصنوعی بفروشند، و شما می‌توانید از فروشگاه یاب ما برای یافتن نزدیک‌ترین خرده‌فروش خود استفاده کنید.

برای محاسبه مقدار چمن مصنوعی که باید برای بام سبز خود سفارش دهید، طول و عرض سقف را اندازه بگیرید و دو عدد را ضرب کنید تا سطح کل را بدست آورید. این عدد را بر عرض چمن مصنوعی که انتخاب کرده اید تقسیم کنید تا حداقل طولی را که برای پوشاندن این منطقه باید سفارش دهید، بیابید.

مطمئن شوید که حداقل 10 سانتی‌متر اضافی در هر جهت برای اطمینان از تناسب خوب و نصب آسان در نظر گرفته‌اید، در غیر این صورت ممکن است برای به دست آوردن یک روکش حرفه‌ای دچار مشکل شوید. به عنوان مثال: اگر چمن مصنوعی انتخابی شما از رول هایی با عرض 2 متر بریده شده باشد، پوشش سقف 10 متر مربعی تقریباً به 5.2 متر چمن نیاز دارد تا 10 سانتی متر اضافی در هر جهت ایجاد شود.

 

اجرای سقف چمن مصنوعی

هنگامی که ابزار و چمن مصنوعی خود را آماده کردید، می توانید نصب سقف چمن مصنوعی خود را شروع کنید:

1- مطمئن شوید سقفی که قصد دارید بپوشانید از نظر ساختاری سالم و در شرایط خوبی باشد. بررسی کنید که ترک خورده یا تحت تأثیر پوسیدگی قرار نگیرد، در غیر این صورت ممکن است در حین نصب به سقف خود آسیب بیشتری وارد کنید.

2- اگر سقف شما ناهموار، باریک یا کاشی کاری شده است، نصب یک لایه تخته، ضربه گیر یا زیرانداز می تواند سطح را صاف کند تا یک روکش یکنواخت ایجاد کند.

3- قبل از شروع برش، محل هایی را که باید چمن مصنوعی خود را برای پوشاندن سقف کامل برش دهید، روی یک تکه کاغذ کار کنید. فقط زمانی که مطمئن شدید که این کار را درست انجام داده اید، باید قبل از قرار دادن چمن در محل، شروع به بریدن به اندازه آن کنید. هنگام بریدن چمن مصنوعی، حتماً در امتداد خطوط سوراخ های زهکشی مواد پشتی را برش دهید، در غیر این صورت ممکن است چمن شما شروع به باز شدن کند.

4- هنگامی که از تناسب راضی شدید، چمن خود را در امتداد لبه هایی که هر تکه به یکدیگر برخورد می کند تا کنید، به طوری که فاصله ای بین دو قطعه چمن وجود داشته باشد و مواد پشتی سیاه در امتداد هر دو قطعه چمن رو به بالا باشد. .

 

5- یک نوار چسب را در تمام طول محل اتصال بین دو تکه چمن بغلتانید، با سمت براق به سمت پایین و سمت چسبنده به سمت بالا. یک لایه نازک از چسب چمن مصنوعی را در طول نوار بمالید و چمن را به سمت پایین تا کنید و پشتی سیاه را محکم روی چسب و نوار چسب بزنید.

6- هنگامی که از تناسب و موقعیت چمن مصنوعی خود راضی هستید و تمام اتصالات بین هر قطعه ایمن است، چمن خود را تا یک انتها بچرخانید و یک دانه چسب چمن مصنوعی را در اطراف سقف قرار دهید.

7 - چمن مصنوعی خود را با دقت باز کنید و مطمئن شوید که لبه ها به درستی با تناسب اصلی شما مطابقت دارند. لبه‌ای را که چمن را رول کرده‌اید از بالا بلند کنید و یک مهره چسب در امتداد این لبه بمالید و چمن خود را دوباره به موقعیت خود فشار دهید.

8- هنگامی که چسب خشک شد و چمن شما محکم شد، با یک برس مویی سریع روی آن بمالید تا توده ها را بالا بیاورید و هر چمن صاف شده را بلند کنید.

نوار مفصلی برای پیوستن به چمن مصنوعی باز شده است

چسباندن چمن مصنوعی با تفنگ چسب

پس از چند ساعت، سقف چمن مصنوعی شما محکم در جای خود محکم می شود و ظاهری تازه، سبز و طبیعی پیدا می کند. اکنون می توانید استراحت کنید و از کارهای دستی خود لذت ببرید، بدون سر و صدا اضافی برای حفظ یک بام سبز طبیعی.

اشتباهات رایج

بسیاری از مردم فکر می کنند که چسباندن چمن مصنوعی به سقف به روشی مشابه با نصب چمن مصنوعی روی بتن ضروری است. با این حال، ما اغلب در مورد این توصیه می کنیم. دقیقاً بستگی به نوع سقفی دارد که چمن را روی چه سقفی نصب می کنید و تا چه مدت می خواهید آن را در آنجا نگه دارید.

اگر چمن را فقط برای یک هدف خاص مانند یک مهمانی باغچه قرار می دهید، قطعاً به چسب و میخ نیاز نخواهید داشت. اگر در حال برنامه‌ریزی راه‌حلی طولانی‌مدت هستید، چسباندن نقطه‌ای یا میخ‌کوبی چمن با ناخن‌های سرپوشیده مطمئناً چمن مصنوعی را در جای خود نگه می‌دارد. با این حال، باید در نظر بگیرید که آیا هرگز می خواهید به سقف زیر آن دسترسی داشته باشید یا خیر. اگر بخواهید در قسمت بیرونی سقف تعمیر و نگهداری انجام دهید، باید چمن مصنوعی را بردارید. چسب ما بسیار قوی است و بلند کردن چمن باعث حرکت پوشش سقف می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد