چمن پوش

بررسی کاربردی انواع چمن مصنوعی

چمن پوش

بررسی کاربردی انواع چمن مصنوعی

نحوه نصب چمن مصنوعی پشت بام

نحوه نصب چمن مصنوعی روف گاردن

افزودن چمن مصنوعی به یک سقف مسطح یک راه عالی برای ایجاد سوله، گاراژ، و ساختمان های بیرونی در خانه روشن تر و بیشتر در باغ است. فرقی نمی‌کند سقف نمدی را بپوشانید، معمولاً در سوله‌ها استفاده می‌شود، یا می‌خواهید یک تراس پشت بام یا بالکن را به روز کنید، اگر از راهنمای نصاب ما برای ایجاد سقف چمن مصنوعی پیروی کنید، بهترین نتایج را خواهید گرفت.

آنچه شما نیاز دارید

·         آلونک باغ روی چمن های تقلبی با درختان برگی

·         برای نصب سقف چمن مصنوعی به موارد زیر نیاز دارید:

·         یک نوار اندازه گیری

·         یک چاقوی تیز

·         نوار اتصال (اگر قرار است چند تکه چمن به هم وصل شود)

·         چسب چمن مصنوعی و تفنگ کارتریج

·         در صورت کار با سطح ناهموار، زیرانداز یا ضربه گیر.

هنگامی که تجهیزات خود را در کنار هم قرار دادید، باید قبل از روز نصب، چمن مصنوعی برای پشت بام خود را انتخاب، اندازه گیری و سفارش دهید. بسیاری از تاجران سازندگان و مراکز باغ می‌توانند به شما چمن مصنوعی بفروشند، و شما می‌توانید از فروشگاه یاب ما برای یافتن نزدیک‌ترین خرده‌فروش خود استفاده کنید.

برای محاسبه مقدار چمن مصنوعی که باید برای بام سبز خود سفارش دهید، طول و عرض سقف را اندازه بگیرید و دو عدد را ضرب کنید تا سطح کل را بدست آورید. این عدد را بر عرض چمن مصنوعی که انتخاب کرده اید تقسیم کنید تا حداقل طولی را که برای پوشاندن این منطقه باید سفارش دهید، بیابید.

مطمئن شوید که حداقل 10 سانتی‌متر اضافی در هر جهت برای اطمینان از تناسب خوب و نصب آسان در نظر گرفته‌اید، در غیر این صورت ممکن است برای به دست آوردن یک روکش حرفه‌ای دچار مشکل شوید. به عنوان مثال: اگر چمن مصنوعی انتخابی شما از رول هایی با عرض 2 متر بریده شده باشد، پوشش سقف 10 متر مربعی تقریباً به 5.2 متر چمن نیاز دارد تا 10 سانتی متر اضافی در هر جهت ایجاد شود.

 

اجرای سقف چمن مصنوعی

هنگامی که ابزار و چمن مصنوعی خود را آماده کردید، می توانید نصب سقف چمن مصنوعی خود را شروع کنید:

1- مطمئن شوید سقفی که قصد دارید بپوشانید از نظر ساختاری سالم و در شرایط خوبی باشد. بررسی کنید که ترک خورده یا تحت تأثیر پوسیدگی قرار نگیرد، در غیر این صورت ممکن است در حین نصب به سقف خود آسیب بیشتری وارد کنید.

2- اگر سقف شما ناهموار، باریک یا کاشی کاری شده است، نصب یک لایه تخته، ضربه گیر یا زیرانداز می تواند سطح را صاف کند تا یک روکش یکنواخت ایجاد کند.

3- قبل از شروع برش، محل هایی را که باید چمن مصنوعی خود را برای پوشاندن سقف کامل برش دهید، روی یک تکه کاغذ کار کنید. فقط زمانی که مطمئن شدید که این کار را درست انجام داده اید، باید قبل از قرار دادن چمن در محل، شروع به بریدن به اندازه آن کنید. هنگام بریدن چمن مصنوعی، حتماً در امتداد خطوط سوراخ های زهکشی مواد پشتی را برش دهید، در غیر این صورت ممکن است چمن شما شروع به باز شدن کند.

4- هنگامی که از تناسب راضی شدید، چمن خود را در امتداد لبه هایی که هر تکه به یکدیگر برخورد می کند تا کنید، به طوری که فاصله ای بین دو قطعه چمن وجود داشته باشد و مواد پشتی سیاه در امتداد هر دو قطعه چمن رو به بالا باشد. .

 

5- یک نوار چسب را در تمام طول محل اتصال بین دو تکه چمن بغلتانید، با سمت براق به سمت پایین و سمت چسبنده به سمت بالا. یک لایه نازک از چسب چمن مصنوعی را در طول نوار بمالید و چمن را به سمت پایین تا کنید و پشتی سیاه را محکم روی چسب و نوار چسب بزنید.

6- هنگامی که از تناسب و موقعیت چمن مصنوعی خود راضی هستید و تمام اتصالات بین هر قطعه ایمن است، چمن خود را تا یک انتها بچرخانید و یک دانه چسب چمن مصنوعی را در اطراف سقف قرار دهید.

7 - چمن مصنوعی خود را با دقت باز کنید و مطمئن شوید که لبه ها به درستی با تناسب اصلی شما مطابقت دارند. لبه‌ای را که چمن را رول کرده‌اید از بالا بلند کنید و یک مهره چسب در امتداد این لبه بمالید و چمن خود را دوباره به موقعیت خود فشار دهید.

8- هنگامی که چسب خشک شد و چمن شما محکم شد، با یک برس مویی سریع روی آن بمالید تا توده ها را بالا بیاورید و هر چمن صاف شده را بلند کنید.

نوار مفصلی برای پیوستن به چمن مصنوعی باز شده است

چسباندن چمن مصنوعی با تفنگ چسب

پس از چند ساعت، سقف چمن مصنوعی شما محکم در جای خود محکم می شود و ظاهری تازه، سبز و طبیعی پیدا می کند. اکنون می توانید استراحت کنید و از کارهای دستی خود لذت ببرید، بدون سر و صدا اضافی برای حفظ یک بام سبز طبیعی.

اشتباهات رایج

بسیاری از مردم فکر می کنند که چسباندن چمن مصنوعی به سقف به روشی مشابه با نصب چمن مصنوعی روی بتن ضروری است. با این حال، ما اغلب در مورد این توصیه می کنیم. دقیقاً بستگی به نوع سقفی دارد که چمن را روی چه سقفی نصب می کنید و تا چه مدت می خواهید آن را در آنجا نگه دارید.

اگر چمن را فقط برای یک هدف خاص مانند یک مهمانی باغچه قرار می دهید، قطعاً به چسب و میخ نیاز نخواهید داشت. اگر در حال برنامه‌ریزی راه‌حلی طولانی‌مدت هستید، چسباندن نقطه‌ای یا میخ‌کوبی چمن با ناخن‌های سرپوشیده مطمئناً چمن مصنوعی را در جای خود نگه می‌دارد. با این حال، باید در نظر بگیرید که آیا هرگز می خواهید به سقف زیر آن دسترسی داشته باشید یا خیر. اگر بخواهید در قسمت بیرونی سقف تعمیر و نگهداری انجام دهید، باید چمن مصنوعی را بردارید. چسب ما بسیار قوی است و بلند کردن چمن باعث حرکت پوشش سقف می شود.

چمن مصنوعی نرم

چمن مصنوعی نرم

·         چمن مصنوعی 100٪ قابل بازیافت

·         محصول ثبت شده با علامت تجاری ثبت شده

·         فرش چمن مصنوعی ECO NEXT 40 میلی متر.

·         این چمن کاملاً در ایتالیا ساخته شده است و اولین چمن مصنوعی دارای گواهی CSI RECICLABLE است، یک مارک اروپایی که بازیافت کامل محصول را تأیید می کند.

فرش به دلیل خواص مواد به کار رفته کاملا زهکشی می شود.

به لطف ساختار خود، اجازه زهکشی کامل را در کل سطح و نه فقط روی سوراخ ها مانند یک مانتو سنتی می دهد.

جزئیات چمن مصنوعی نرم

باغ سبز: لمسی از اعتبار

فن آوری نوآورانه در پشت چمن مصنوعی ما به شما امکان می دهد باغ های مصنوعی با رگه ها و سایه های رنگی مختلف به دست آورید. باغ مصنوعی گرین گاردن نه تنها برای چشم دلپذیر است، بلکه به طرز دلپذیری در لمس نرم است: چمن مصنوعی مانند چمن واقعی با نخ ایتالیایی به خود می بالد.

تعدد استفاده های ممکن، سرعت نصب و گارانتی چند ساله تنها بخشی از مزایای انتخاب حرفه ای بودن لوکون است. ما در فرآیند غیر سمی چیدن چمن مصنوعی برای خانه، برای مکان های عمومی، مانند امکانات ورزشی، تجربه به دست آورده ایم: باغ سبز در واقع برای باغ، تراس، تخت گل، مناطق تفریحی، لبه های استخر و غیره نشان داده شده است. . هر یک از این مکان ها خانه مناسبی برای چمن مصنوعی نرم هستند.

استفاده از کفپوش و مصالح مناسب به شما این امکان را می دهد که کارها را با رعایت مقررات جاری و با رعایت استانداردهای ایمنی انجام دهید. چمن مصنوعی برای باغ ها به هر یک از این جنبه ها احترام می گذارد.

آخرین نسل چمن مصنوعی باغ سبز، با شدت رشته های زیاد، در ایتالیا تولید می شود: از الیاف نرم و مستحکم تشکیل شده است که با استفاده از قالب مخصوص، بخشی از نخ را به دست می آورد که به لطف دنده ها ایجاد شده، امکان بازگشت فوری چمن مصنوعی را به وضعیت عمودی فراهم می کند. ارتفاع الیاف از 35 تا 42 میلی متر متغیر است. این چمن مصنوعی را تخلیه می کند، به لطف پشتیبانی پلی پروپیلن پوشیده از لاتکس لاستیکی ضد پوسیدگی، مقاوم در برابر U.V. و یخبندان: این چمن مصنوعی برای باغ ها ثابت می کند که می تواند در برابر شرایط نامساعد جوی مانند آب و هوای نامناسب و دمای سرد مقاومت کند.

رول های چمن مصنوعی کاملاً ضد ساینده و ضد لغزش با چسباندن اتصالات با باند مخصوص T.N.T و با استفاده از چسب پلی اورتان با استحکام بالا ریخته می شود.

پرکننده تثبیت کننده - با شن و ماسه سیلیس شسته شده، با لبه گرد و اندازه دانه 03/06/mm - چمن مصنوعی را در کل سطح بالا می برد و به باغ مصنوعی در برابر سایش و پارگی و دوام قابل توجهی استحکام می بخشد.

باغ چمن مصنوعی چمن

تولید و نصب چمن مصنوعی تخلیه توسط پرسنل متخصص با مهارت و حرفه ای انجام می شود که سال ها شرکت لوکن را متمایز کرده است.

برای اطلاعات مربوط به نصب چمن مصنوعی و درخواست برآورد رایگان خود برای تهیه چمن مصنوعی با ما تماس بگیرید.

چمن مصنوعی نرم برای زمین بازی کودکان

ارتفاع چمن: 25mm 35mm 38mm

عمر چمن: 8 سال ضمانت

جنس چمن: نخ پلی اتیلن و پلی پروپیلن مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

پشتیبانی: پارچه پلی پروپیلن، مش و لاتکس SBR

محدوده اندازه رول در متر مربع: 1 * 25 متر مربع، 2 * 25 متر مربع، 4 * 25 متر مربع

چمن نرم ساخته شده برای بازی مستقیم کودکان، بدون نگرانی در مورد پشه، گرد و غبار، خراش، زباله، خزیدن، غلتیدن با پای برهنه. و رنگ سبز آن ملایم و برای چشم کودکان مفید است. می تواند مطمئن شود که کودکان در محیط طبیعی بارانی، برفی بیرون هستند و تحت تأثیر آب و هوای فصول مختلف قرار نمی گیرند.

چمن مصنوعی نرم برای زمین بازی کودکان

علاوه بر رنگ سبز، رنگ های روشن نیز وجود دارد که توجه کودکان را به خود جلب می کند - چمن های رنگین کمانی.

چمن مصنوعی دکوراسیون رنگین کمان، مسیر چمن مصنوعی رنگی اجباری برای مهد کودک است. این چمن از تیغه های راسته و پیچ خورده چمن در چهار رنگ قرمز، زرد، آبی و بنفش با سه ارتفاع 20 میلی متری، 25 میلی متری و 30 میلی متری برای مشتریان با نیازهای مختلف سایت در دسترس است.

ویژگی های محصول چمن مصنوعی:

1) نرمی، راحت، رنگ طبیعی و سایر ویژگی ها مانند چمن طبیعی را به طور کامل بازیابی کنید.

2) تمام محصولات توسط تجهیزات وارداتی لحاف شده و با خشک کردن در دمای بالا چسبانده می شوند و اطمینان حاصل می شود که محصولات می توانند بیش از پنج سال در هوای آزاد دوام بیاورند.

3) مقاومت در برابر آب و هوای قوی، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، بدون محو شدن و غیره.

4) نیازی به کود دهی، وجین یا چمن زنی نیست و هزینه نگهداری کمتر از 5 درصد چمن طبیعی است.

تزیین گلخانه با چمن مصنوعی

چمن مصنوعی در باغ، در گلخانه یا در باغ؟

 آیا تصمیم گرفته اید که ایده چمن مصنوعی کم نگهداری را برای سبز نگه داشتن باغ چمن مصنوعی خود در تمام طول سال در منطقه جنوبی کراسنودار کرای دوست دارید، اما نگران از دست دادن کلاس های باغبانی هستید؟ ممکن است برای باغبان آماتور، ایده چمن مصنوعی غیرقابل تصور به نظر برسد، زیرا بسیاری از باغبانان ترجیح می دهند وقت و انرژی خود را به پرورش گل و گیاه اختصاص دهند و برای چمن کاری تلاش نمی کنند. در واقع، بسیاری از افرادی که چمن مصنوعی نصب می کنند، هنوز باغ هایی پر از زندگی دارند. دریابید که چگونه می توانید از باغ خود با چمن مصنوعی لذت ببرید.

گیاهان آپارتمانی

 پوشاندن منطقه ای مانند باغچه، تزئین گلخانه با چمن مصنوعی می تواند محل زندگی طیف گسترده ای از گیاهان، گل ها و حتی سبزیجات باشد! بسیاری از گل ها به همان خوبی در گلدان رشد می کنند که در زمین رشد می کنند و برخی حتی رشد می کنند. گل هایی مانند کیهان (شبیه به بابونه، عضوی از خانواده آفتابگردان) و برخی از انواع زنبق، گلدان های زیبا و رنگارنگی را در باغ شما ایجاد می کنند.

 در نهایت، دوستداران سبزیجات خوشحال خواهند شد که بدانند محصولات سبزیجات محبوب مانند گوجه فرنگی، سیب زمینی و بسیاری از انواع کاهو واقعاً می توانند در ظروف رشد کنند. گوجه فرنگی و سیب زمینی را بهتر است در ظروف عمیق کشت کنید، در حالی که کاهو فقط به ظروف کم عمق نیاز دارد، فقط چند سانتی متر.

چمن مصنوعی در باغ، در گلخانه یا در باغ گوجه فرنگی

سبدهای آویزان

 سبدهای آویزان یک پروژه عالی برای افرادی است که باغبانی کم هزینه را تشویق می کنند و عاشق تماشای شکوفه دادن گیاهان هستند اما زمان یا تمایلی برای تحمل زحمت باغبانی ندارند. آنها همچنین برای به حداکثر رساندن فضا برای افراد دارای باغ های کوچک که قرار است از منطقه اصلی برای فعالیت های اوقات فراغت استفاده شود، مناسب هستند.

 شما می توانید تقریبا تمام گل های مورد علاقه خود را در سبدهای آویزان پرورش دهید، از جمله بگونیا، گل اطلسی، فوشیا، لوبلیا و شمعدانی. بسیاری از این گل‌ها انواع مختلفی دارند، بنابراین می‌توانید سایه‌های مختلفی از یک رنگ (مانند نارنجی و زرد) را برای پالت مناسب در باغ خود انتخاب کنید یا یک نمایش گل چند رنگ را کامل کنید.

چمن مصنوعی در باغ، در گلخانه یا در باغ سبزی آبیاری

باغ های پوشیده از گیاهان

در نهایت، اگر ایده پرورش چیزی خوراکی را دوست دارید اما کاملاً مطمئن نیستید که برای پرورش سبزیجات خود آماده هستید، باغ‌های گیاهان سرپوشیده می‌توانند یک پروژه باغبانی را ایجاد کنند که کاملاً مناسب همه باشد. لازم نیست گیاهان خود را در داخل خانه پرورش دهید (اگرچه بسیاری از آنها در طول بهار و تابستان به همان اندازه در فضای باز رشد می کنند)، اما اگر می خواهید در تمام طول سال یک باغ گیاهی داشته باشید، توصیه می کنیم گلدان ها را روی طاقچه با نور مناسب قرار دهید و آبیاری کنید. به طور منظم. پرورش ریحان، جعفری و پیاز سبز تا رزماری، پونه کوهی و نعناع برای شما آسان خواهد بود.

نصب چمن مصنوعی در باغ شما مزایای متعددی دارد، یکی از آنها این است که زمانی که به طور معمول برای نگهداری چمن خود صرف می کنید اکنون با این پروژه های باغبانی به حداقل می رسد. استرس ناشی از نگهداری باغ را از خود دور کنید و باغ خود را با بهترین چمن مصنوعی ما تا آخر سبز نگه دارید.

مکان هایی که می توانید چمن مصنوعی بچینید که نمی دانستید!

چمن مصنوعی دارای تعدادی خواص مختلف است که آن را بسیار متنوع می کند. ما نمونه‌هایی را دیده‌ایم که در آن از چمن مصنوعی برای کاربردهای بسیار متنوعی در داخل و خارج از خانه استفاده شده است - که برخی از آنها حتی فکرش را هم نمی‌کردیم!

مکان هایی که می توانید چمن مصنوعی بچینید که نمی دانستید!

داخل خانه شما

نصب چمن مصنوعی در داخل خانه در حال تبدیل شدن به یک گزینه بسیار محبوب است - بسیاری از مردم از آن برای ایجاد اتاق های بازی و موضوعی برای فرزندان خود استفاده می کنند. چمن مصنوعی بسته به ارتفاع شمع بسیار نرم و تندرست است، بنابراین در صورت سقوط تصادفی، سطح نرمی را برای کودکان شما فراهم می کند. محدوده ما هم هست

شامل گیاهان رنگی است که راهی عالی برای روشن کردن فضاهای داخلی هستند - نه تنها در خانه شما، بلکه در مدارس و مهدکودک ها.

ما همچنین شاهد نصب چمن مصنوعی در باغ ها برای کمک به جابجایی بخشی از فضای بیرون به داخل بوده ایم - این برای افراد مسن و معلولی که بیرون آمدن از خانه برایشان مشکل است بسیار مفید است، زیرا به آنها احساس سبز بودن در فضای باز می دهد. چمن زیر پا

بازسازی مبلمان قدیمی

ترمیم یک روند رو به رشد در روسیه است و چه چیزی بهتر از نفس کشیدن دوباره و زیبا کردن چیزهای قدیمی با کمی چمن مصنوعی. به لطف شمع نرم و متراکم آن، برای بالشتک های صندلی ایده آل است. ما نیز انجام می دهیم

قیمت هر متر مربع چمن مصنوعی

پیچیده یاد بگیرید مجموعه قیمت چمن مصنوعی هر متر مربع در علی بابا دات کام. چه یک ورزشکار با تجربه یا یک برنامه ریز رویداد، واجد شرایط خواهید بود. قیمت چمن مصنوعی در هر متر مربع بهترین کیفیت و ماندگاری. قیمت چمن مصنوعی به ازای هر متر مربع منحصراً در وب سایت موجود است.

عوامل موثر در قیمت هر متر چمن مصنوعی

شما می توانید انتخاب کنید. قیمت چمن مصنوعی به ازای هر متر مربع در سایت که نصب، نگهداری، تعمیر و حمل و نقل آسان است. مزایای اصلی آنها سرعت برگشت، ویژگی های سر خوردن، اتلاف گرما و جذب ضربه بالا و همچنین سطح عالی چسبندگی است. قیمت چمن مصنوعی در هر متر مربع صدمات کمتری را برای بازیکنان تضمین می کند. قیمت هر متر مربع چمن مصنوعی یک سرمایه گذاری یکباره است که با توجه به در دسترس بودن منظم و نیازهای تعمیر و نگهداری کم، در طول زمان دارای ROI بالایی است. زمین بازی خود را بدون هیچ زحمتی ارتقا دهید.

اگر دنبالش هستید. قیمت چمن مصنوعی به ازای هر متر مربع برای استفاده در فضای داخلی اصطکاک یکنواخت، تغییر شکل عمودی، توانایی برگشت و جذب ضربه از عوامل تعیین کننده در هنگام خرید خواهد بود. آنها از انواع مواد بادوام مانند چوب افرا، لاستیک بازیافتی و لاستیک ولکانیزه ساخته می شوند. اینها. قیمت چمن مصنوعی در هر متر مربع نیز دارای ویژگی های کلیدی مانند تسهیل زهکشی، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش بالا و ویژگی های فشرده سازی و چسبندگی است. اینها. قیمت چمن مصنوعی در هر متر مربع با استفاده از فناوری پلی پروپیلن به هم پیوسته هوشمند ایجاد می شود و سایر ویژگی های برتر شامل جایگزین های مقاوم در برابر رنگ و آب و هوا می باشد. شما نمی توانید با این مشخصات دقیق اشتباه کنید.

قیمت هر متر مربع چمن مصنوعی

انحصاری دریافت کنید. قیمت چمن مصنوعی در هر متر مربع و پیشنهادات در بدون دردسر بازی را در زمین بازی بالا ببرید. اکنون خرید کنید و از این تصمیم خرید راضی خواهید بود. قیمت چمن مصنوعی در هر متر مربع عمده فروشان و تامین کنندگان نیز می توانند هنگام خرید عمده در وب سایت، معاملات شگفت انگیزی پیدا کنند.

علاوه بر این، هرچه شمع کوتاه‌تر باشد، خرید ارزان‌تر خواهد بود. تراکم محصول به پنهان کردن عیوب کمک می کند، بنابراین، در صورت امکان، توصیه می شود یک چمن با حداکثر تعداد پرتوها در هر سانتی متر مربع خریداری کنید. علاوه بر کفپوش، پرکننده نیز باید خریداری شود، دو نوع از آنها وجود دارد: خرده لاستیک و ماسه.

 

این مواد به عنوان محافظ اضافی در موقعیت های آسیب زا استفاده می شوند و به تعمیر فرش کمک می کنند. برای اینکه با جعلی مواجه نشوید، از مشاور بخواهید گواهی کیفیت ارائه دهد - این شما را از کلاهبرداران محافظت می کند. هنگام ثبت سفارش، از فروشنده ضمانت نامه بخواهید - فقط کالاهای با کیفیت بالا برای سالها خدمت می کنند. در زیر مدل های محبوب را مشاهده می کنید:

چگونه مراقبت کنیم؟

نصب صحیح مهم است، اما به همان اندازه مهم نگهداری مناسب پوشش است.

در اینجا به ابزار خاصی نیاز نیست و خود این روند کمی زمان می برد:

1.      هر هفت روز یک بار باید چمن را شانه کنید، یک برس به این کار کمک می کند. این لازم است تا پرکننده به طور مساوی توزیع شود و شمع کرکی و برآمده باقی بماند.

2.      در پاییز باید هر روز برگهای ریخته شده را با چنگک سبک جدا کرد تا کیفیت چمن خراب نشود.

3.      علف های هرز به ندرت در چمن رشد می کنند، زیرا منسوجات از آن جلوگیری می کنند. با این حال، گاهی اوقات می تواند بین کاشی ها، از طریق خود پوشش یا نزدیک به دیوار نفوذ کند. بنابراین، محیط باید با یک پایه قاب شود. اگر هنوز علف های هرز مشاهده شد، باید آنها را حذف کرد.

4.      اجسام تیز، آدامس، ته سیگار می توانند به طور قابل توجهی به یکپارچگی پوشش آسیب وارد کنند.

5.      با کفش های آلوده به زمین یا چمن طبیعی روی سطح راه نروید. کفش های میخ دار نیز ممنوع است.

6.      در زمین‌های بازی یا مکان‌هایی که حیوانات خانگی راه می‌روند، می‌توان این پوشش را با مواد باکتری‌کش تایید شده ویژه درمان کرد.

7.      برف یا یخ فقط با جارو یا سایر ابزارهای ایمن پاک می شود. بهتر است با گرم شدن هوا و آب شدن برف و یخ آنها را تمیز کنید تا به توده آسیبی وارد نشود.

8.      در هوای گرم و خشک، چمن باید با آب مرطوب شود.

9.      حداقل هر شش ماه یک بار، برای جلوگیری از تغییر شکل ساختار، باید پرکننده تازه اضافه کنید.

10.  چمن مصنوعی نیازی به چمن زنی ندارد.

نحوه استایل دادن

برای چیدن چمن، نیازی به استخدام افراد حرفه ای نیست، این فرآیند بیش از چند ساعت وقت آزاد طول نخواهد کشید. پوشاندن زمین با چمن کار سختی نیست، اما باید آسفالت را قلع و قمع کنید. روی یک پایه بتنی، باید یک بستر مخصوص زیر چمن قرار دهید تا سطح زمین کاملاً صاف شود. اگر با خاک سر و کار دارید، گذاشتن چمن مصنوعی نیاز به تسطیح و کوبیدن بیشتر خاک و به دنبال آن پاکسازی منطقه دارد. پس از اتمام این مرحله، می توانید رول ها را بچینید و بین آنها ببندید.

چمن مصنوعی رولی

چمن مصنوعی به صورت رول به طور فعال در کلبه های تابستانی و خانه های روستایی استفاده می شود، زیرا این یک پوشش چمن است که نیازی به آبیاری، چمن زنی یا کود دادن ندارد. حفظ ظاهر جذاب چمن مصنوعی به تمیز کردن منظم سطح و شانه زدن شمع برای بالا بردن الیاف کمک می کند. تطبیق پذیری مواد با گذشت زمان ثابت شده است: می تواند نقش یک عنصر اصلی را در طراحی منظر، به عنوان پوشش زمین بازی یا سطح مقاوم در برابر سایش یک زمین ورزشی ایفا کند. یک مزیت مهم که به لطف آن خرید چمن مصنوعی سودآور است، دوام است. این ترکیبی از قیمت مقرون به صرفه، مقاومت در برابر تغییرات ناگهانی آب و هوا و اشعه UV است.

چمن مصنوعی به صورت رول

یک چمن مصنوعی رول شده با کیفیت بالا بسیار شبیه به چمن طبیعی است و با درخشش "پلاستیکی" نمی ترسد. این می تواند از الیاف دو رنگ ساخته شود که تأثیر یک پوشش طبیعی را بیشتر می کند. عملکرد چنین موادی بدون وقفه در حالت فشرده امکان پذیر است - برای کل فصل به یک کفپوش زیر پا و برجسته تبدیل نمی شود.

چمن مصنوعی

ویژگی های بازی چمن نورد امکان سازماندهی یک زمین ورزشی یا منطقه ای برای بازی های ورزشی در نزدیکی خانه را فراهم می کند. ایمنی آسیب دیدگی توسط چسبندگی عالی کفش های روکش دار تضمین می شود که خطر سوختگی پوست یا خراش را در هنگام زمین خوردن نیز از بین می برد. انتخاب پوشش چمن بسته به الزامات برای تراکم، ارتفاع و تراکم شمع، بستر و هدف انجام می شود.

نصب چمن مصنوعی - مراحل

·         سایت نصب چمن مصنوعی را مرتب کردیم.

·         ما یک شیب و ناودان برای جریان آب فراهم می کنیم.

·         مواد را به شکل چمن برش می دهیم یا آن را به طول منطقه تخمگذار تنظیم می کنیم.

·         پایه را با یک کنده عریض یا یک غلتک مخصوص میکوبیم.

·         زیر پوشش چمن (در مورد یک پایه سخت، به عنوان مثال، بتن) یک بستر جذب شوک ترتیب می دهیم.

·         رول ها را با چمن مصنوعی باز می کنیم و آنها را در ردیف هایی با هم قرار می دهیم.

گذاشتن چمن مصنوعی

·         درزها با استفاده از یک نوار درز و یک چسب پلی اورتان دو جزئی به هم چسبانده می شوند (برای مثال، پایه یا ویترین معمولاً از بند ها، حاشیه ها و تخته های دامن استفاده می شود).

·         برای پر کردن چمن به دست آمده ، ماسه کوارتز با کسری 0.6 میلی متر و / یا گرانول از خرده لاستیک 1-3 میلی متر خریداری می شود - فقط در هوای خشک پر و تراز می شود.

·         پرزها در عرض 12 ساعت پس از باز شدن پوشش صاف می شوند.

·         بنابراین، می توانید یک زمین باغ آرایی شده، یک زمین بازی یا زمین ورزشی، یک تراس تابستانی یا بالکن، یک منطقه زیبا در کنار یک خانه روستایی یا کلبه دریافت کنید.

·         چگونه از چمن مصنوعی مراقبت کنیم؟

·         برای اینکه بتوانید چمن جدید خود را برای سالیان طولانی دوام بیاورید، باید نگهداری صحیح از چمن مصنوعی را به خاطر بسپارید.

·         فراموش نکنید که در پاییز برگ های افتاده را با چنگک از آن جدا کنید.

·         تمیز کردن منظم سطح پوشش را انجام دهید.

·         اگر علف هرز پیدا شد، فورا آن را بردارید.

·         یک بار در هفته، چمن را با یک برس شانه کنید تا لایه پشتی پخش شود و توده ها بلند شوند.

هر شش ماه یک بار، برای جلوگیری از ساییدگی سریع چمن را تجدید کنید.

مراقبت از چمن مصنوعی

با کمک فشار آب کثیفی روی سطح را از بین ببرید.

با کفش های کثیف و میخ دار با بقایای چمن طبیعی و خاک روی سطح راه نروید.

اجازه ندهید آدامس وارد توده چمن مصنوعی شود.

روی چمن مصنوعی یا نزدیک آن سیگار نکشید.

پس از گرم شدن چمن، برف و یخ را از روی چمن بردارید تا به توده ای که در اثر یخبندان سفت شده آسیب نرسانید.