چمن پوش

بررسی کاربردی انواع چمن مصنوعی

چمن پوش

بررسی کاربردی انواع چمن مصنوعی

چمن مصنوعی برای حیاط خانه

زمان نصب چمن مصنوعی برای حیاط خلوت شما فرا رسیده است!

داشتن یک چمن حیاط خلوت زیبا و سرسبز آرزوی هر صاحب خانه ای است. با این حال، کار بی پایان چمن زنی و آبیاری چمن ها خسته کننده است. بنابراین، جایگزینی چمن با چمن مصنوعی راه حل ایده آل برای یک حیاط سایه است.

چمن مصنوعی حیاط خلوت

درباره چمن مصنوعی

چمن مصنوعی یک پوشش الیاف مصنوعی است که شبیه چمن طبیعی است. بیشتر در زمین های چمن استفاده می شود. با این حال، اکنون به عنوان چمن مسکونی و برای مقاصد تجاری نیز استفاده می شود. دلیل اصلی تعمیر و نگهداری است - چمن مصنوعی می تواند استفاده های سنگین مانند تمرین باشگاه فوتبال را تحمل کند و نیازی به آبیاری یا چمن زنی ندارد.

چمن مصنوعی در اوایل دهه 1960 اختراع شد، اما به دلیل نصب آن در ، اولین استادیوم سرپوشیده لیگ برتر بیسبال در هیوستون، آمریکا مشهور بود. از اوایل دهه 1990، استفاده از چمن مصنوعی در مناطق خشک‌تر غربی ایالات متحده فراتر از زمین‌های ورزشی به مناطق مسکونی و تجاری رفته است.

با پیشرفت تکنولوژی، مواد اولیه و روش نصب چمن مصنوعی به شدت تغییر کرده است. چمن مصنوعی به همان روش فرش - روی دستگاه تافتینگ ساخته می شود. تعداد زیادی سوزن رشته های الیاف را به پایه پارچه وارد می کنند و سپس از یک چسب انعطاف پذیر برای چسباندن الیاف به پایه استفاده می کنند.

چمن منظره، چمن مصنوعی حیاط خلوت

چرا چمن مصنوعی؟

در مقایسه با چمن طبیعی، چمن مصنوعی راه حل بهتر و آسان تری برای افزودن رنگ و سبک به حیاط خلوت شما است. در اینجا چند دلیل وجود دارد که مزایای چمن مصنوعی حیاط خلوت را آشکار می کند:

1. در مصرف آب صرفه جویی کنید

آبیاری منظم برای چمن طبیعی حیاتی است، به ویژه در مناطق خشک مانند شمال استرالیا، غرب آمریکا و خاورمیانه. چمن این مکان ها را می توان دو بار در روز آبیاری کرد. از سوی دیگر، چمن مصنوعی حیاط خلوت تنها به آبیاری گاه به گاه نیاز دارد. برای پردازش بیشتر، فقط باید زمانی که می خواهید آنها را تمیز کنید به آنها آب دهید. کافی است انباشته ها را چند ثانیه بشویید تا کثیفی و گرد و غبار از بین برود. برای آشنایی بیشتر با نحوه تمیز کردن چمن مصنوعی روی لینک کلیک کنید.

2. امنیت

مواد شیمیایی مضر اغلب برای کنترل آفات در چمن طبیعی استفاده می شود که یک تهدید بالقوه بزرگ برای سلامتی ما است. برعکس، از آنجایی که ماده اولیه بدون سرب و فلزات سنگین است، چمن مصنوعی حیاط خلوت به گزینه ای ایده آل و ایمن برای بزرگسالان و کودکانی که روی آن بازی می کنند تبدیل شده است. به همین دلیل است که زمین های بازی عمومی بیشتر و بیشتر شروع به استفاده از چمن مصنوعی می کنند.

3. تعمیر و نگهداری کم

برای حفظ زیبایی چمن مصنوعی حیاط خلوت، تنها به حداقل نگهداری نیاز است، از جمله مسواک زدن، آبکشی و حذف زباله. از سوی دیگر، مراقبت از چمن طبیعی شامل چمن زنی، پیرایش، تهویه، بذر، کود دهی، کنترل علف های هرز و آبیاری است. بدیهی است که هزینه نگهداری و نگهداری چمن مصنوعی بسیار کمتر از چمن طبیعی است.

 

4. زیبایی شناسی

یک چمن طبیعی که در آن در پاییز چمن می ریزد و در زمستان در معرض دید قرار می گیرد که نه تنها در حیاط شما غیر زیبایی است، بلکه کودکان یا حیوانات خانگی را جایی برای بازی باقی نمی گذارد. چمن مصنوعی حیاط خلوت معمولاً به رنگ سبز است. بیشتر محصولات چمن مصنوعی از ترکیبی از سایه ها برای ایجاد ظاهر واقعی تر استفاده می کنند. چمن مصنوعی باکیفیت دارای رشته های لبه نرم و نوک های محکم است که تقلبی به نظر نمی رسد. برخی از چمن های مصنوعی حتی دارای یک لایه کاه هستند که به حیاط کمتر ایده آل و واقعی تر کمک می کند.

5. برای حیوانات خانگی

چمن مصنوعی حیاط خلوت بهشتی برای حیوانات خانگی است، آنها می توانند به تنهایی مدیریت کنند زیرا چمن مصنوعی نرم، زیبا و مراقبت از آن آسان است. این به سگ، گربه یا سایر حیوانات خانگی شما فضایی باز می دهد تا بتوانند به کاوش و تفریح ​​بپردازند.

بهترین چمن مصنوعی برای حیاط خلوت شما

حیاط خلوت جایی است که خانواده ها و دوستان می توانند با یکدیگر معاشرت کنند، آخر هفته ها کباب کنند، با بچه ها و حیوانات خانگی بازی کنند، یک غروب زیبا را با عاشقان تماشا کنند. نکات زیر به شما کمک می کند تا چمن مصنوعی مناسب برای حیاط خلوت خود را انتخاب کنید.

1. ارتفاع شمع

ارتفاع توده چمن مصنوعی به طول نخ اشاره دارد. هرچه ارتفاع شمع بیشتر باشد، چمن قوی تر خواهد بود. اما به دلیل استفاده زیاد در حیاط خلوت، نباید چمن مصنوعی پرپول را برای حیاط خلوت انتخاب کنیم. ارتفاع شمع 25-35 میلی متر مناسب است، حتی اگر مرتب روی آن قدم بگذارید، چمن می تواند وضعیت بهتری را حفظ کند.

2. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

حیاط خلوت همیشه باز است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد