چمن پوش

بررسی کاربردی انواع چمن مصنوعی

چمن پوش

بررسی کاربردی انواع چمن مصنوعی

قیمت هر متر مربع چمن مصنوعی

پیچیده یاد بگیرید مجموعه قیمت چمن مصنوعی هر متر مربع در علی بابا دات کام. چه یک ورزشکار با تجربه یا یک برنامه ریز رویداد، واجد شرایط خواهید بود. قیمت چمن مصنوعی در هر متر مربع بهترین کیفیت و ماندگاری. قیمت چمن مصنوعی به ازای هر متر مربع منحصراً در وب سایت موجود است.

عوامل موثر در قیمت هر متر چمن مصنوعی

شما می توانید انتخاب کنید. قیمت چمن مصنوعی به ازای هر متر مربع در سایت که نصب، نگهداری، تعمیر و حمل و نقل آسان است. مزایای اصلی آنها سرعت برگشت، ویژگی های سر خوردن، اتلاف گرما و جذب ضربه بالا و همچنین سطح عالی چسبندگی است. قیمت چمن مصنوعی در هر متر مربع صدمات کمتری را برای بازیکنان تضمین می کند. قیمت هر متر مربع چمن مصنوعی یک سرمایه گذاری یکباره است که با توجه به در دسترس بودن منظم و نیازهای تعمیر و نگهداری کم، در طول زمان دارای ROI بالایی است. زمین بازی خود را بدون هیچ زحمتی ارتقا دهید.

اگر دنبالش هستید. قیمت چمن مصنوعی به ازای هر متر مربع برای استفاده در فضای داخلی اصطکاک یکنواخت، تغییر شکل عمودی، توانایی برگشت و جذب ضربه از عوامل تعیین کننده در هنگام خرید خواهد بود. آنها از انواع مواد بادوام مانند چوب افرا، لاستیک بازیافتی و لاستیک ولکانیزه ساخته می شوند. اینها. قیمت چمن مصنوعی در هر متر مربع نیز دارای ویژگی های کلیدی مانند تسهیل زهکشی، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش بالا و ویژگی های فشرده سازی و چسبندگی است. اینها. قیمت چمن مصنوعی در هر متر مربع با استفاده از فناوری پلی پروپیلن به هم پیوسته هوشمند ایجاد می شود و سایر ویژگی های برتر شامل جایگزین های مقاوم در برابر رنگ و آب و هوا می باشد. شما نمی توانید با این مشخصات دقیق اشتباه کنید.

قیمت هر متر مربع چمن مصنوعی

انحصاری دریافت کنید. قیمت چمن مصنوعی در هر متر مربع و پیشنهادات در بدون دردسر بازی را در زمین بازی بالا ببرید. اکنون خرید کنید و از این تصمیم خرید راضی خواهید بود. قیمت چمن مصنوعی در هر متر مربع عمده فروشان و تامین کنندگان نیز می توانند هنگام خرید عمده در وب سایت، معاملات شگفت انگیزی پیدا کنند.

علاوه بر این، هرچه شمع کوتاه‌تر باشد، خرید ارزان‌تر خواهد بود. تراکم محصول به پنهان کردن عیوب کمک می کند، بنابراین، در صورت امکان، توصیه می شود یک چمن با حداکثر تعداد پرتوها در هر سانتی متر مربع خریداری کنید. علاوه بر کفپوش، پرکننده نیز باید خریداری شود، دو نوع از آنها وجود دارد: خرده لاستیک و ماسه.

 

این مواد به عنوان محافظ اضافی در موقعیت های آسیب زا استفاده می شوند و به تعمیر فرش کمک می کنند. برای اینکه با جعلی مواجه نشوید، از مشاور بخواهید گواهی کیفیت ارائه دهد - این شما را از کلاهبرداران محافظت می کند. هنگام ثبت سفارش، از فروشنده ضمانت نامه بخواهید - فقط کالاهای با کیفیت بالا برای سالها خدمت می کنند. در زیر مدل های محبوب را مشاهده می کنید:

چگونه مراقبت کنیم؟

نصب صحیح مهم است، اما به همان اندازه مهم نگهداری مناسب پوشش است.

در اینجا به ابزار خاصی نیاز نیست و خود این روند کمی زمان می برد:

1.      هر هفت روز یک بار باید چمن را شانه کنید، یک برس به این کار کمک می کند. این لازم است تا پرکننده به طور مساوی توزیع شود و شمع کرکی و برآمده باقی بماند.

2.      در پاییز باید هر روز برگهای ریخته شده را با چنگک سبک جدا کرد تا کیفیت چمن خراب نشود.

3.      علف های هرز به ندرت در چمن رشد می کنند، زیرا منسوجات از آن جلوگیری می کنند. با این حال، گاهی اوقات می تواند بین کاشی ها، از طریق خود پوشش یا نزدیک به دیوار نفوذ کند. بنابراین، محیط باید با یک پایه قاب شود. اگر هنوز علف های هرز مشاهده شد، باید آنها را حذف کرد.

4.      اجسام تیز، آدامس، ته سیگار می توانند به طور قابل توجهی به یکپارچگی پوشش آسیب وارد کنند.

5.      با کفش های آلوده به زمین یا چمن طبیعی روی سطح راه نروید. کفش های میخ دار نیز ممنوع است.

6.      در زمین‌های بازی یا مکان‌هایی که حیوانات خانگی راه می‌روند، می‌توان این پوشش را با مواد باکتری‌کش تایید شده ویژه درمان کرد.

7.      برف یا یخ فقط با جارو یا سایر ابزارهای ایمن پاک می شود. بهتر است با گرم شدن هوا و آب شدن برف و یخ آنها را تمیز کنید تا به توده آسیبی وارد نشود.

8.      در هوای گرم و خشک، چمن باید با آب مرطوب شود.

9.      حداقل هر شش ماه یک بار، برای جلوگیری از تغییر شکل ساختار، باید پرکننده تازه اضافه کنید.

10.  چمن مصنوعی نیازی به چمن زنی ندارد.

نحوه استایل دادن

برای چیدن چمن، نیازی به استخدام افراد حرفه ای نیست، این فرآیند بیش از چند ساعت وقت آزاد طول نخواهد کشید. پوشاندن زمین با چمن کار سختی نیست، اما باید آسفالت را قلع و قمع کنید. روی یک پایه بتنی، باید یک بستر مخصوص زیر چمن قرار دهید تا سطح زمین کاملاً صاف شود. اگر با خاک سر و کار دارید، گذاشتن چمن مصنوعی نیاز به تسطیح و کوبیدن بیشتر خاک و به دنبال آن پاکسازی منطقه دارد. پس از اتمام این مرحله، می توانید رول ها را بچینید و بین آنها ببندید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد