چمن پوش

بررسی کاربردی انواع چمن مصنوعی

چمن پوش

بررسی کاربردی انواع چمن مصنوعی

چمن مصنوعی نرم

چمن مصنوعی نرم

·         چمن مصنوعی 100٪ قابل بازیافت

·         محصول ثبت شده با علامت تجاری ثبت شده

·         فرش چمن مصنوعی ECO NEXT 40 میلی متر.

·         این چمن کاملاً در ایتالیا ساخته شده است و اولین چمن مصنوعی دارای گواهی CSI RECICLABLE است، یک مارک اروپایی که بازیافت کامل محصول را تأیید می کند.

فرش به دلیل خواص مواد به کار رفته کاملا زهکشی می شود.

به لطف ساختار خود، اجازه زهکشی کامل را در کل سطح و نه فقط روی سوراخ ها مانند یک مانتو سنتی می دهد.

جزئیات چمن مصنوعی نرم

باغ سبز: لمسی از اعتبار

فن آوری نوآورانه در پشت چمن مصنوعی ما به شما امکان می دهد باغ های مصنوعی با رگه ها و سایه های رنگی مختلف به دست آورید. باغ مصنوعی گرین گاردن نه تنها برای چشم دلپذیر است، بلکه به طرز دلپذیری در لمس نرم است: چمن مصنوعی مانند چمن واقعی با نخ ایتالیایی به خود می بالد.

تعدد استفاده های ممکن، سرعت نصب و گارانتی چند ساله تنها بخشی از مزایای انتخاب حرفه ای بودن لوکون است. ما در فرآیند غیر سمی چیدن چمن مصنوعی برای خانه، برای مکان های عمومی، مانند امکانات ورزشی، تجربه به دست آورده ایم: باغ سبز در واقع برای باغ، تراس، تخت گل، مناطق تفریحی، لبه های استخر و غیره نشان داده شده است. . هر یک از این مکان ها خانه مناسبی برای چمن مصنوعی نرم هستند.

استفاده از کفپوش و مصالح مناسب به شما این امکان را می دهد که کارها را با رعایت مقررات جاری و با رعایت استانداردهای ایمنی انجام دهید. چمن مصنوعی برای باغ ها به هر یک از این جنبه ها احترام می گذارد.

آخرین نسل چمن مصنوعی باغ سبز، با شدت رشته های زیاد، در ایتالیا تولید می شود: از الیاف نرم و مستحکم تشکیل شده است که با استفاده از قالب مخصوص، بخشی از نخ را به دست می آورد که به لطف دنده ها ایجاد شده، امکان بازگشت فوری چمن مصنوعی را به وضعیت عمودی فراهم می کند. ارتفاع الیاف از 35 تا 42 میلی متر متغیر است. این چمن مصنوعی را تخلیه می کند، به لطف پشتیبانی پلی پروپیلن پوشیده از لاتکس لاستیکی ضد پوسیدگی، مقاوم در برابر U.V. و یخبندان: این چمن مصنوعی برای باغ ها ثابت می کند که می تواند در برابر شرایط نامساعد جوی مانند آب و هوای نامناسب و دمای سرد مقاومت کند.

رول های چمن مصنوعی کاملاً ضد ساینده و ضد لغزش با چسباندن اتصالات با باند مخصوص T.N.T و با استفاده از چسب پلی اورتان با استحکام بالا ریخته می شود.

پرکننده تثبیت کننده - با شن و ماسه سیلیس شسته شده، با لبه گرد و اندازه دانه 03/06/mm - چمن مصنوعی را در کل سطح بالا می برد و به باغ مصنوعی در برابر سایش و پارگی و دوام قابل توجهی استحکام می بخشد.

باغ چمن مصنوعی چمن

تولید و نصب چمن مصنوعی تخلیه توسط پرسنل متخصص با مهارت و حرفه ای انجام می شود که سال ها شرکت لوکن را متمایز کرده است.

برای اطلاعات مربوط به نصب چمن مصنوعی و درخواست برآورد رایگان خود برای تهیه چمن مصنوعی با ما تماس بگیرید.

چمن مصنوعی نرم برای زمین بازی کودکان

ارتفاع چمن: 25mm 35mm 38mm

عمر چمن: 8 سال ضمانت

جنس چمن: نخ پلی اتیلن و پلی پروپیلن مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

پشتیبانی: پارچه پلی پروپیلن، مش و لاتکس SBR

محدوده اندازه رول در متر مربع: 1 * 25 متر مربع، 2 * 25 متر مربع، 4 * 25 متر مربع

چمن نرم ساخته شده برای بازی مستقیم کودکان، بدون نگرانی در مورد پشه، گرد و غبار، خراش، زباله، خزیدن، غلتیدن با پای برهنه. و رنگ سبز آن ملایم و برای چشم کودکان مفید است. می تواند مطمئن شود که کودکان در محیط طبیعی بارانی، برفی بیرون هستند و تحت تأثیر آب و هوای فصول مختلف قرار نمی گیرند.

چمن مصنوعی نرم برای زمین بازی کودکان

علاوه بر رنگ سبز، رنگ های روشن نیز وجود دارد که توجه کودکان را به خود جلب می کند - چمن های رنگین کمانی.

چمن مصنوعی دکوراسیون رنگین کمان، مسیر چمن مصنوعی رنگی اجباری برای مهد کودک است. این چمن از تیغه های راسته و پیچ خورده چمن در چهار رنگ قرمز، زرد، آبی و بنفش با سه ارتفاع 20 میلی متری، 25 میلی متری و 30 میلی متری برای مشتریان با نیازهای مختلف سایت در دسترس است.

ویژگی های محصول چمن مصنوعی:

1) نرمی، راحت، رنگ طبیعی و سایر ویژگی ها مانند چمن طبیعی را به طور کامل بازیابی کنید.

2) تمام محصولات توسط تجهیزات وارداتی لحاف شده و با خشک کردن در دمای بالا چسبانده می شوند و اطمینان حاصل می شود که محصولات می توانند بیش از پنج سال در هوای آزاد دوام بیاورند.

3) مقاومت در برابر آب و هوای قوی، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، بدون محو شدن و غیره.

4) نیازی به کود دهی، وجین یا چمن زنی نیست و هزینه نگهداری کمتر از 5 درصد چمن طبیعی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد