چمن پوش

بررسی کاربردی انواع چمن مصنوعی

چمن پوش

بررسی کاربردی انواع چمن مصنوعی

تزیین گلخانه با چمن مصنوعی

چمن مصنوعی در باغ، در گلخانه یا در باغ؟

 آیا تصمیم گرفته اید که ایده چمن مصنوعی کم نگهداری را برای سبز نگه داشتن باغ چمن مصنوعی خود در تمام طول سال در منطقه جنوبی کراسنودار کرای دوست دارید، اما نگران از دست دادن کلاس های باغبانی هستید؟ ممکن است برای باغبان آماتور، ایده چمن مصنوعی غیرقابل تصور به نظر برسد، زیرا بسیاری از باغبانان ترجیح می دهند وقت و انرژی خود را به پرورش گل و گیاه اختصاص دهند و برای چمن کاری تلاش نمی کنند. در واقع، بسیاری از افرادی که چمن مصنوعی نصب می کنند، هنوز باغ هایی پر از زندگی دارند. دریابید که چگونه می توانید از باغ خود با چمن مصنوعی لذت ببرید.

گیاهان آپارتمانی

 پوشاندن منطقه ای مانند باغچه، تزئین گلخانه با چمن مصنوعی می تواند محل زندگی طیف گسترده ای از گیاهان، گل ها و حتی سبزیجات باشد! بسیاری از گل ها به همان خوبی در گلدان رشد می کنند که در زمین رشد می کنند و برخی حتی رشد می کنند. گل هایی مانند کیهان (شبیه به بابونه، عضوی از خانواده آفتابگردان) و برخی از انواع زنبق، گلدان های زیبا و رنگارنگی را در باغ شما ایجاد می کنند.

 در نهایت، دوستداران سبزیجات خوشحال خواهند شد که بدانند محصولات سبزیجات محبوب مانند گوجه فرنگی، سیب زمینی و بسیاری از انواع کاهو واقعاً می توانند در ظروف رشد کنند. گوجه فرنگی و سیب زمینی را بهتر است در ظروف عمیق کشت کنید، در حالی که کاهو فقط به ظروف کم عمق نیاز دارد، فقط چند سانتی متر.

چمن مصنوعی در باغ، در گلخانه یا در باغ گوجه فرنگی

سبدهای آویزان

 سبدهای آویزان یک پروژه عالی برای افرادی است که باغبانی کم هزینه را تشویق می کنند و عاشق تماشای شکوفه دادن گیاهان هستند اما زمان یا تمایلی برای تحمل زحمت باغبانی ندارند. آنها همچنین برای به حداکثر رساندن فضا برای افراد دارای باغ های کوچک که قرار است از منطقه اصلی برای فعالیت های اوقات فراغت استفاده شود، مناسب هستند.

 شما می توانید تقریبا تمام گل های مورد علاقه خود را در سبدهای آویزان پرورش دهید، از جمله بگونیا، گل اطلسی، فوشیا، لوبلیا و شمعدانی. بسیاری از این گل‌ها انواع مختلفی دارند، بنابراین می‌توانید سایه‌های مختلفی از یک رنگ (مانند نارنجی و زرد) را برای پالت مناسب در باغ خود انتخاب کنید یا یک نمایش گل چند رنگ را کامل کنید.

چمن مصنوعی در باغ، در گلخانه یا در باغ سبزی آبیاری

باغ های پوشیده از گیاهان

در نهایت، اگر ایده پرورش چیزی خوراکی را دوست دارید اما کاملاً مطمئن نیستید که برای پرورش سبزیجات خود آماده هستید، باغ‌های گیاهان سرپوشیده می‌توانند یک پروژه باغبانی را ایجاد کنند که کاملاً مناسب همه باشد. لازم نیست گیاهان خود را در داخل خانه پرورش دهید (اگرچه بسیاری از آنها در طول بهار و تابستان به همان اندازه در فضای باز رشد می کنند)، اما اگر می خواهید در تمام طول سال یک باغ گیاهی داشته باشید، توصیه می کنیم گلدان ها را روی طاقچه با نور مناسب قرار دهید و آبیاری کنید. به طور منظم. پرورش ریحان، جعفری و پیاز سبز تا رزماری، پونه کوهی و نعناع برای شما آسان خواهد بود.

نصب چمن مصنوعی در باغ شما مزایای متعددی دارد، یکی از آنها این است که زمانی که به طور معمول برای نگهداری چمن خود صرف می کنید اکنون با این پروژه های باغبانی به حداقل می رسد. استرس ناشی از نگهداری باغ را از خود دور کنید و باغ خود را با بهترین چمن مصنوعی ما تا آخر سبز نگه دارید.

مکان هایی که می توانید چمن مصنوعی بچینید که نمی دانستید!

چمن مصنوعی دارای تعدادی خواص مختلف است که آن را بسیار متنوع می کند. ما نمونه‌هایی را دیده‌ایم که در آن از چمن مصنوعی برای کاربردهای بسیار متنوعی در داخل و خارج از خانه استفاده شده است - که برخی از آنها حتی فکرش را هم نمی‌کردیم!

مکان هایی که می توانید چمن مصنوعی بچینید که نمی دانستید!

داخل خانه شما

نصب چمن مصنوعی در داخل خانه در حال تبدیل شدن به یک گزینه بسیار محبوب است - بسیاری از مردم از آن برای ایجاد اتاق های بازی و موضوعی برای فرزندان خود استفاده می کنند. چمن مصنوعی بسته به ارتفاع شمع بسیار نرم و تندرست است، بنابراین در صورت سقوط تصادفی، سطح نرمی را برای کودکان شما فراهم می کند. محدوده ما هم هست

شامل گیاهان رنگی است که راهی عالی برای روشن کردن فضاهای داخلی هستند - نه تنها در خانه شما، بلکه در مدارس و مهدکودک ها.

ما همچنین شاهد نصب چمن مصنوعی در باغ ها برای کمک به جابجایی بخشی از فضای بیرون به داخل بوده ایم - این برای افراد مسن و معلولی که بیرون آمدن از خانه برایشان مشکل است بسیار مفید است، زیرا به آنها احساس سبز بودن در فضای باز می دهد. چمن زیر پا

بازسازی مبلمان قدیمی

ترمیم یک روند رو به رشد در روسیه است و چه چیزی بهتر از نفس کشیدن دوباره و زیبا کردن چیزهای قدیمی با کمی چمن مصنوعی. به لطف شمع نرم و متراکم آن، برای بالشتک های صندلی ایده آل است. ما نیز انجام می دهیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد